שיפוץ בסגנון כפרי לווילה ברמת גן

מה עושים במקרה שבאמצע השיפוץ מתגלים קירות תומכים?
זורמים עם מה שיש ומבליטים אותם עם תמונות ואקססוריז מדליקים

חלוקה פנימית מחודשת

הפרויקט התקיים בוילה ישנה, אפרה וחשוכה שבה היציאה לחצר נעשתה דרך דלת, שלידה חלון קטן. במסגרת השיפוץ תוכננו ויטרינות גדולות שמכניסות המון אור לתוך הבית. החלל הציבורי נפתח, ואפילו סביב דלת הכניסה הוקנו זכוכיות סבתא, בכדי להכניס אור לתוך הבית, ועדיין לשמור על הפרטיות של דייריו. המדרגות והמעקה הם הדבר היחידי שנשאר בדירה, וזאת בכדי לשמור על האותנטיות שלה.

החלל

עוצב בסגנון כפרי, עם הרבה צבעוניות שמחה. שופע חמימות עם תמונות שעוצבו על ידי אומנית, שטיחים, וכורסאות עם טקסטורות. המטבח נקנה באיקאה ועבר שדרוגים.

התהליך

נמשך כשלושה חודשים, וכלל תכנון פנימי וחיצוני של הבית, שיפוץ מקיף, התקנת מטבח ופרגולה בחצר, ורכישת כל הרהיטים המתאימים.

שפת העיצוב

הבית והחצר תוכננו בסגנון כפרי לייט, ובהתאם לאורח החיים של דיירי הבית, שאוהבים לבשל ולארח. הסגנון העיצובי נותן למקום מראה חמים ונעים.

המחקר

בעל הבית הוא קבלן במקצועו, לאחר שנים של עבודה משותפת, הפכנו לחברים טובים, כך שידעתי בדיוק מה הסגנון שמתאים לו ואיך לעצב עבור משפחתו את הבית.

עמודים תומכים

באמצע השיפוצים, תוך שבירת הקירות הפנימיים, גילינו שיש עמודים תומכים במרכז הסלון. יכולתי לנסות להטמיע אותם באיזו צורה, אבל במקום זאת, החלטתי להבליט אותם על ידי תמונות צבעוניות, שולחן אדום קטן ותמונה שנפתחת עם מקום ייעודי למפתחות, ומכתבים.

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות