סטיילינג לדירת שישה חדרים בכפר-סבא הירוקה

איך מלבישים דירה שכורה וגדולה, ומתאימים אותה בדיוק לצרכי הדיירים? וכל זאת מבלי להזיז אפילו שקע אחד בכל המבנה? רק שתדעו, הסטיילינג שלכם יכול לעבור דירה ביחד איתכם

בחירת דירה חדשה והפיכתה לבית

נאה דורש – נאה מקיים. לפני כמה שנים, חיפשתי בית שיתאים למשפחתי ולי. הדרישות שעמדו לפני, היו שלכל אחד משני ילדי שגרו אז בבית יהיה חדר משלו, עם מלוא הפרטיות, ועוד חדר עבודה בשבילי שאוכל ליצור ולהתפתח. ראיתי הרבה דירות שלא התאימו, אבל בשנייה הראשונה שבה נחו עיני על הדירה הזו, ידעתי שזה יהיה הבית שלי.

התוצאה

בית בסגנון מינימליסטי עם נגיעות חמות, שהצבעים הבהירים שולטים בו, כאשר מידי פעם מבליח כתם צבע ליצירת מראה דרמטי, מעניין וחי. ומבלי שנעשה שינוי כלשהו במבנה הדירה. 

התהליך

הפרויקט היה מאוד מהיר, כיוון שהיו ברשותי את כל הרהיטים שאהבתי והעברתי אותם דירה ביחד איתי. הרהיטים שנרכשו לכבוד המעבר היו פינת אוכל, שטיח ליצירת מראה חמים, ובר ייחודי שנתלה על הקיר מול פינת האוכל.

העיצוב

לבסוף בחרתי בר לבן באורך של 240 מ"ר עם פתיחה מיוחדת בייבוא מאיטליה. הבר נתלה באוויר ועומד לכל אורך הקיר. הפריט המיוחד בעל מראה נקי, שמתכתב עם המראה המינימליסטי של הבית.

התיכנון

מכיוון שהמטבח לא מספיק גדול בשביל לאחסן את כל כלי המטבח שברשותי, חיפשתי דרך להגדיל את מקומות האחסון. לא רציתי רהיטים שגרתיים כמו שידות בפינת האוכל, הם אמנם יפים, אבל ניתן לפגוש אותם בהרבה בתים.

המחקר

לשמחתי בפרויקט הזה, לא היה צורך בעבודת מחקר, כיוון שברגע שראיתי את הדירה ידעתי בדיוק איפה אמקם כל רהיט, ואיך ייראו חיינו. אפשר לומר שהפרויקט הזה הוא חלק מה-DNA שלי. 

יש מאין

סטיילינג נכון ומדויק יכול להקפיץ קירות מבלי שיהיה צורך בשבירתם. חשוב להבין שהלבשת הבית משנה את המראה הכללי של כל החלל מבלי שיהיה צורך לשנות מאום. ולמי זה מתאים? לכל אחד, בין שהבית שלו עבר שיפוץ, וגם במידה שלא. 

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות