עיצוב מרכז רפואי בסגנון מודרני חם ברמת חן

איך מרככים מראה של פרוזדור ארוך בזמן המתנה לרופא? ואיזו הפתעה מחכה לפציינט בשירותים?

מבניין ריק למרכז רפואי

לפני תחילת הפרויקט, הבניין הריק הכיל שתי קומות. מטרת הפרויקט הייתה לייצר מקסימום חדרים שרופאים יוכלו להשכיר, והפיכת המקום למרכז רפואי אקסקלוסיבי ויוקרתי. בקומת המרתף תוכנן מרכז לרפואה משלימה, ובקומה הראשונה תכננתי חדרים בסיסיים עבור רופאים. בכל חדר הייתה מיטה, כיור ושולחן. בשלב שלאחר מכן, התאמנו באופן מדויק את הצרכים של כל רופא למשרדו.

החלל

בקומה הראשונה, ישנו מסדרון ארוך שבו ממתינים לרופאים. על מנת לשבור מהאורך שלו, החלפתי את הריצוף, ותכננתי נישות מיוחדות שבהם תמונות ותאורה נסתרת

התהליך

השלב הראשון, של בניית המעטפת ארך כחודשיים, אשר במהלכם עיצבנו את עמדת הקבלה, וחדרי הרופאים. בשלב השני הוספנו את הבקשות המיוחדות של כל רופא.

העיצוב

נעשה בשפה מודרנית עם נגיעות חמות, תוך הבנה שהמרכז הרפואי אמור לשדר יוקרתיות. כפועל יוצא נבחרו אקססוריז ותמונות איכותיות שמשלימות את הקו העיצובי.

התכנון

המודל של המרכז היה מושתת על השכרת קליניקות לרופאים. בהתאם לזה, הייתי צריכה למקסם את המקום, ולתכנן בצורה יעילה ומדויקת את מספר החדרים.

המחקר

התבסס על צרכי הרופאים. כך שלכל קליניקה היה גודל מינימלי שהייתה אמורה להכיל את כל העזרים הרלוונטיים.

OO

אני מאמינה שבכל מקום, בין שמדובר בבתים פרטיים או בחללים מסחריים, השירותים צריכים להפתיע אותנו וליצור אצלנו את אפקט הוואו. זה המקום שלנו להיות יצירתיים. מהסיבה הזאת בשירותים, וגם בשירותי הנכים נתלו מראות שנעשו על ידי אומן, מדפים בצבע אדום, בהתאמה לדלת ולשיש, והותקנו נישות עם תאורה נסתרת ובתוכן אקססוריז ותמונות יפות.

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות