עיצוב מינימליסטי לקוטג' בן שבעה חדרים בהרצליה

הלקוחות, שנהגו לבקר פעמים רבות ביפן, רצו לשלב בחדר הרחצה שלהם, אסלה יפנית כפי שיש בכל מקום ברחבי המדינה הרחוקה. במציאות הישראלית, זה היה מאתגר

 ריענון ומתיחת פנים

במסגרת השיפוץ הוחלף המטבח, והקיר שמפריד בין הסלון למטבח הוארך כך שהיה יותר מקום לארונות. על הקיר מצד הסלון הודבקו אריחי גרניט פורצלן אפורים. שידת הטלוויזיה באפור תואם ושילוב עץ למראה חמים. פריטי אמנות פוזרו בסלון ככתמי צבע. בנוסף הוחלפו כל חדרי הרחצה בבית.

חדר הרחצה של ההורים

אחד הדברים שהלקוחות ביקשו היה אסלה יפנית, שהם הכירו מנסיעותיהם. למרבה הפלא, בארץ, למרות המחיר הגבוה, מצאתי אסלה כזאת שכל האינסטלציה שלה בחוץ. לא הייתי מוכנה לתכנן חדר רחצה אלגנטי עם חוטים שצצים מהאסלה ואחרי חיפושים רבים מצאתי אסלה יפנית אינטגרלית.

התהליך

הפרויקט כלל שיפוץ והלבשת הבית, וכל התהליך זרם בנעימים כי הצלחתי להבין את הראש של הלקוחה ולעצב עבורה בקלות, בדיוק כפי שהיא אוהבת.

התיכנון

ארך כשלושה חודשים כולל התכנון, השיפוץ וימי הקניות המרוכזים של בחירת החומרים.

המחקר

אחרי שהבנתי מהם צרכי הלקוחות ומה הם אוהבים, ניתחתי את נושא האסלות היפניות. ומסתבר שמה שבישראל נחשב כשיא הפאר, ביפן נחשב לפשוט ביותר.

האני מאמין שלי

חדר השירותים צריך להיות בכל פרויקט הכי יפה. מהסיבה הזאת לכל מקום שאני הולכת, אני בודקת קודם כל את השירותים. חדר השירותים צריך לעשות לנו את אפקט הוואו, ועם אפשר אז להוסיף קורטוב של חוש הומור. מהסיבה הזאת עיצבתי בחדר השירותים של האורחים כיור משוגע שיש מי שרואים אותו כמשפך, ויש מי שרואים אותו כטיפה.

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות