עיצוב מודרני לבית נופש בנווה צדק

איך מעצבים בשלט רחוק, בית נופש עבור תושבי חוץ?
ואיך מעצבים בית כשבעלת הבית היא מעצבת פנים בעצמה?

רמונט כללי

בבית הנופש הגדול נעשה שיפוץ כללי שהקיף את כל חלקי הפנים של הבית. זה כלל מטבח, ריצוף, חדרי רחצה וחלוקה מחודשת של המבנה. בתחילה הפרויקט הדיירת, מעצבת פנים בעצמה, רצתה שאוציא לפועל את התוכניות שלה, אולם במהרה שינתה את דעתה, והחליטה שהתכנון שלי היה נכון יותר עבור הנכס.

החלל

בית נופש מואר וחדש, בין שתי קומות באחד מהאזורים המבוקשים של תל אביב, בסגנון אקלקטי, עם ספות רביצה בסלון, רהיטים מיוחדים בדמות קונסולה מזכוכית, וחדר רחצה דרמטי ושחור.

התהליך

ארך כשלושה חודשים, ועבר תהפוכות כאשר התחיל עם התכניות של הדיירת והסתיים עם התכניות שאני עיצבתי.

החדר הדרמטי ביותר בכל הפרויקט

בכדי להגדיל את חדר הרחצה של ההורים, נאלצתי לשבור קירות. נבחרה אמבטיה בסגנון רומנטי שעומדת בפני עצמה, על רקע של אריחים שחורים וליד ארון אמבטיה שחור מבריק עם ידיות מתכת בנגרות, עם שילוב תאורה מודרנית.

המחקר

עבודת המחקר נעשתה בהדרגה, תוך כדי העמקת ההיכרות האישית שלי עם הלקוחה, ובמהלך ימי בחירת החומרים שבהם בילינו יחד בפעמים שהיא הגיעה לארץ.

הסגנון היחודי של נוה צדק

עם הכניסה לבית נכנסים למבואה שיש בה שירותי אורחים. משם יורדים מפלס למתחם הסלון והמטבח. היות ומדובר ברחוב צר, לא נכנס אליו הרבה אור טבעי, ולכן בכניסה לבית תכננתי חלון גדול וחלבי, בסגנון תעשייתי. זה נועד להכניס אור ואופי לבית, ועדיין להישאר מידה מספקת של פרטיות.

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות