עיצוב מודרני בדירת גן בת חמישה חדרים בתל אביב

איך מעצבים בית חמים ונעים למשפחה עם ילדים צעירים, שמכל מקום ישנן זוויות של 45 מעלות? סיפורה של דירת גן שהעיצוב שלה התחיל משעון קיר צבעוני

עיצוב אישי

בכדי לפתור את הזוויות החדות שישנן בבית, בינינו רהיטים גדולים בחללים המרכזיים. אחד מהם הפך לקיר אחסון שעליו תלויה גם הטלוויזיה. האחר ספרייה מעל הפסנתר. כל זאת בכדי לרכך את המראה הכללי. מסיבה זו, כל גופי התאורה שנבחרו הינם עגולים, גם השטיח בסלון עגול וצבעוני, ושולחן הקפה בסלון.

התוצאה

דירת גן מרווחת בסגנון מודרני. כאשר החללים הציבוריים שלה עוצבו על פלטת הגוונים הלבנים, עם הרבה כתמי צבע צעירים ורעננים. הודות לריהוט בנגרות אישית, שבא לכסות על הזוויות החדות, התקבלו בדירה הרבה מקומות אחסון. 

התהליך

האתגר הגדול בפרויקט היה לנסות לטשטש את הזוויות החדות, על ידי רהיטים בנגרות אישית: ספריות ורהיטי עץ מסיביים.

השיפוץ

העבודות בדירה ארכו כשלושה חודשים וכללו החלפת מטבח, חדרי רחצה, ועיצוב והלבשת הבית. במהלך העבודות, נעשה פיקוח עליון על הפרויקט מטעמי. 

המחקר

ההשראה לפרויקט החלה משעון צבעוני שהדיירים רכשו בלונדון עוד לפני שהתחתנו. אחרי שראיתי את השעון והתאהבתי, תכננתי את כל הבית בהתאם אליו.

קוריוז קטן

בחדרי הבית הותקנו פרקטים. האיש שהתקין את הפרקט בבית, סיפר לי שהוא כבר היה בעבר בבית הזה, ואפילו שקל לרכוש אותו. לבסוף הוא ויתר אך ורק בגלל הזוויות המאתגרות של הבית. הוא אמר שהוא לא יכול היה לדמיין את הדירה כנעימה וחמימה. אבל עכשיו, שהוא רואה את המקום אחרי השיפוץ, הוא פשוט לא מרגיש את הזוויות הנוקשות של הבית.

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות