עיצוב חנות מתוך רשת סניפים של חגית טסה ברמת השרון

איך הופכים לוגו של מותג למוכר ומזוהה עימו, עוד לפני שהלקוחה נכנסת לחנות? מאחדים בין השפה העיצובית לשפה המיתוגית, ומעצבים את החנות על פי ערכי המותג

לזרום עם תנאי השטח

הפרויקט התנהל בחנות צרה וארוכה שרצינו להפוך למקום חמים ופונקציונלי. מאחורי קיר גבס עם מדפים שנושא את הלוגו של החנות, נבנו שני תאי מדידה, על רקע טפט כהה ודרמטי. נישות גבס עם תאורה נסתרת נבנו עבור מתלי הבגדים לאורכה של החנות. ונבנה דלפק למוכרת בקופה, שגם מציג אקססוריז בחנות.

התוצאה

חנות במראה יוקרתי, עם גופי תאורה דרמטיים ורומנטיים, פרקט כהה, ושולחן צר וארוך במרכזה שעליו מוצגים בגדים. 

התהליך

ארך כחודש של תכנון וביצוע, שבמהלכו ניסיתי להטביע את החותם האישי של המעצבת, בהתאם לקו המוצרים שהיא מעצבת בעצמה. 

האתגרים בפרוייקט

להפוך חנות צרה ואורכה למקום חמים, נעים ויוקרתי.

המחקר

היות ומדובר על רשת חנויות, עבודת המיתוג כבר נעשתה ולי נשאר לעצב את החנות בהתאם לקיים.

סיפורה של תיבה

בחלון הראווה, מוצגת תיבה שבה נמצאים תכשיטים ואקססוריז קטנים, שנמכרים בחנות. התיבה, בעלת דפנות עץ צבוע בשילוב עם זכוכית שקופה וכל העוברים ושבים ברחוב יכולים להתרשם מתכולתה. התיבה עצמה נעשתה אצל נגר על פי תכנון שלי, והיא תלויה על חבלים בכניסה. 

מ"ר

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות