עיצוב בסגנון קלאסי לדירת נופש על חוף הים בתל אביב

איך מעצבים דירה לתושבי חוץ שלא גרים בארץ? ולא רק זה, אלא שלקראת הגעתם לחופשה בישראל, הדירה צריכה לעמוד מוכנה כבית קיט שיעניק תחושה של בית-קבע חם

כשהים נכנס הביתה זה מרגיש כמו בית מלון

עיצוב ותכנון דירה עבור זוג מבוגרים, תושבי חוץ מצרפת. לאחר שהדירה הייתה ברשותם כמה שנים, החליטו הדיירים לעשות מתיחת פנים למקום, לשפץ את המטבח ולהפוך אותו למודרני ופרקטי. בנוסף לזה שופצו שני חדרי הרחצה בדירה, במטרה להקנות תחושה של בית מלון. 

התוצאה

בית קיט בסגנון עיצוב קלאסי וחמים. כזה שנותן הרגשה של מגורי קבע נעימים ולא כמקום ייעודי לחופשות, ובד בבד חדרי האמבטיות המפנקים נותנים תחושה של חדרי רצה בבתי מלון. 

התהליך

את הפרויקט התחלתי ביחד עם הדיירים באחד מהביקורים שלהם בישראל, צילמתי את כל החלקים בדירה, ובמהלך הזמן ששהו בצרפת, העבודה איתם נעשתה במיילים ובטלפון.

השיפוץ

ארך כחודש, שבמהלכו פיקחתי על הפרויקט, ודאגתי לעדכן את הדיירים, באמצעות מיילים ותמונות מהשטח בכל התקדמות. 

התיכנון

נעשה בזמן שיא של כשבועיים, תוך התחשבות בלוח הזמנים של הדיירים. ערכנו ימי קניות ובחירת חומרים מרוכזים בזמנים שהיו בארץ, ורק לאחר שהיו בידי כל הפריטים התחלתי את השיפוץ עצמו.

המחקר

למדתי את טעמם האישי וסגנונם של בעלי הבית, ואת אורחות חייהם. ילדיהם שבגרו עשו עלייה לישראל, זה ומכבר, ואילו הם מתכננים לעשות זאת בעתיד, ולכן מעוניינים בבית חמים ופרקטי.

חדרי רחצה באווירה של בית מלון

את חדר הרחצה של הילדים עיצבתי עם אסלה תלויה שמאחוריה מתנשא פסיפס עד לתקרה, ומעליו תאורה נסתרת. התכנון נעשה מתוך רצון להגדיל את החלל. כמו כן, התקנו ארונות בנגרות. בחדר הרחצה של ההורים, הוזמן ארון ומעליו, במרווח מתאים למגבות, שיש עם קנט עבה ומתלה ייעודי למגבות. בנוסף נתלו מדפי זכוכית, כמו במלון. 

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות