אדריכלות ועיצוב אקלקטי לקוטג' בן שבעה חדרים בצפון תל אביב

עיצוב זה עניין של גמישות, של ללכת עם מה שיש ולמקסם את הוצאות של המצב הנתון בשטח עם הרבה יצירתיות. וכך בדיוק יצא שאני, כמעצבת פנים, חתומה גם על הבנייה של הקוטג' החמוד הזה

בנייה ועיצוב פנים

בעלי הבית, נגר שעבדתי איתו רבות, ומעצבת אופנה, פנו אלי לאחר היכרות מקצועית ארוכה וביקשו שאתכנן עבורם את בית חלומותיהם. לא נתתי לעובדה שאין ברשותי תעודת אדריכל לעצור אותי, ולאחר שסיימתי את התכנון, העברתי את התכניות לאישור פורמלי וחתימה אצל אדריכל. וכך נולד פרויקט בנייה של וילה שדייריו, שמגיעים מעולמות יצירתיים, שגרמו לתהליך התכנון להיות מהיר וקליל במיוחד.

התוצאה

קוטג' דו משפחתי שבקומה התחתונה נמצאים החללים הציבוריים ובקומה העליונה חדרי השינה, בסגנון אקלקטי משובח. כל פריטי הנגרות בבית, לרבות המטבח נעשו על ידי הדייר, בעל הבית.

התהליך

הפרויקט ארך כשנה, מתוך זה כחודש של תכנון, ולאחר מכן כאחת עשר חודשים של בנייה, עיצוב פנים והלבשת הבית.

עיצוב פנים

הבית מורכב משילוב בין סגנונות; המטבח מודרני בשילוב עם דלת זכוכית. פינת האוכל כפרית, ורכה עם גוף תאורה דרמטי תואם, וארון מותאם שמחביא מאחוריו חוטי חשמל.

התיכנון

היות ומדובר על קוטג' דו משפחתי, כחלק מהתכנון נאלצתי להתחשב בבית הצמוד.

המחקר

אחרי שהבנתי מה הם אוהבים יצרתי כמה סקיצות, שאחת מהן אושרה על ידי בני הזוג. לאחר מכן הראיתי להם תמונות להשראה עבור עיצוב הפנים.

סיפור אישי

לפני שנכנסתי לפרויקט חששתי מהמורכבות ומהגודל שלו, והתלבטתי רבות מאיפה להתחיל. לבסוף מצאתי נקודת עוגן להיאחז בה, בדמות קיר. זה קרה כאשר הגעתי למסקנה שאני לא מתחילה מאפס כי בעצם את הקיר של הדו משפחתי השני כבר יש לי, ולכן אני צריכה לעצב בשיתוף איתו, וכך היה. 

מ"ר

חדרים

עקבו אחרי

מנצ'י מלר

מנצ'י מלר, מעצבת פנים המשלבת בעבודתה את תורת הפנג שואי.
כבר מעל 20 שנות פעילות שמנצ'י מתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות ומרכזים רפואיים.
מנצ'י מלר משתייכת לארגון הרשמי של מעצבי הפנים בישראל.

נגישות