new-years-day-g2d85a1350_1920cut

עיצוב בסימן שנת הנמר

מנצ'י מלר

שנת הנמר בגלגל המזלות הסיני מתקרבת, וזו הזדמנות מצוינת לשאוב השראה מהפרווה המפוספסת של הנמר כדי לחשוב על פתרונות עיצוב עם פסים. פסים מכניסים סדר ומבנה לחלל ויש להם יכולת לנתב מחדש את העין. כשהם משולבים בתוכנית עיצוב פנים, יש להם את הכוח לעצב מחדש חדר...

שנת הנמר בגלגל המזלות הסיני מתקרבת, וזו הזדמנות מצוינת לשאוב השראה מהפרווה המפוספסת של הנמר כדי לחשוב על פתרונות עיצוב עם פסים. פסים מכניסים סדר ומבנה לחלל ויש להם יכולת לנתב מחדש את העין. כשהם משולבים בתוכנית עיצוב פנים, יש להם את הכוח לעצב מחדש חדר בהתאם לאופן השימוש בהם, והם מוסיפים אלמנט חד ומלוטש לחלל.

יתרון מרכזי של פסים הוא שהם מאוד ורסטיליים, בהתאם לעובי, לאורך, לשילוב הצבעים, ולכיוון שלהם (אופקיים או אנכיים). בין אם אתם צובעים פסים ברוחב זהה על הקירות כדי לקבל מראה קלאסי נקי, ובין אם אתם משתמשים בפסים בהירים ונועזים כדי להכניס אלמנט של תחכום שובב במצעים, לכל פס יש סגנון משלו.

 

 מה שכיף בפסים זה שאפשר לשלב אותם בכל סגנון א גודל של החדר. ניתן להשתמש בהם במינונים גדולים או קטנים, והם יכולים לעבוד כמעט עם כל דבר ובכל מקום בבית: קירות, כריות, שטיחים, אהילים, תקרות, חלונות, כלי מטבח, מצעים וריהוט. אז אם אתם רוצים להוסיף דוגמה לחדר אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל, פסים הם תמיד הימור בטוח.

אנכי מול אופקי

בעיצוב מסורתי בדרך כלל הולכים על פסים אנכיים. הם יוצרים אשליה של גובה ובכך גורמים לתקרות להיראות גבוהות ממה שהן באמת. שילוב של פסים בהירים, כמו שמנת עם לבן, או גרסה מט ומבריקה של אותו צבע, יוצרת מראה רך שהוא קלאסי ויפה. ככל שהצבעים שהולכים עליהם מנוגדים יותר זה מזה, כך המראה שמתקבל נראה חזק ודרמטי יותר.

פסים אופקיים מספקים מראה מעט מחודד יותר מאשר פסים אנכיים. הם גורמים לחדרים להרגיש רחבים יותר ויכולים להגדיל חללים. פסים אופקיים גם נחשבים לרוב למודרניים יותר. כאשר משתמשים בהם במגוון צבעים ורוחב משתנה, הם מזריקים אלמנט של נועזות ורעננות לחלל.

 

עשה ואל תעשה

  • הימנעו משימוש בצבעים מתנגשים. פסים הם מספיק גרפיים בפני עצמם כדי לייצר אמירה, ולכן חשוב להשתמש בצבעים שמנוגדים אחד מהשני או שמגיעים מאותה משפחה. צבעים מתנגשים, כמו כתום וסגול או אדום וורוד, ייצרו מראה עמוס בחלל במקום לשמש כאלמנט גרפי ומרענן.
  • השתמשו בפסים בגוון דומיננטי בחללים קטנים. אם אתם חוששים להתחייב בחלל גדול, מבואת כניסה או חדר שירותים הם מקום נהדר להתנסות בו. אנשים נוטים לא להישאר זמן רב בחללים האלה, כך שהמראה יספק זריקה של רעננות ולא ישתלט ויכביד על העין.

 

  • הקפידו לנטרל פסים עם אלמנטים עיצוביים פחות עמוסים. אם צבעתם את הקירות בדוגמת פסים, כדאי ללכת על ריהוט בצבע אחיד. אם יש לכם כריות עם פסים על הספה, הוסיפו ביניהן גם כריות בצבע אחיד או אפילו עם דוגמה של פרחים עדינים. זה יעזור לשמור על מראה מלוטש, ובו זמנית לתת לעיניים מקום לנוח.
  • כאשר אתם חושבים על תוכנית העיצוב שלכם, שיקלו את גודל החדר. ככל שהחדר גדול יותר, הפסים צריכים להיות רחבים יותר בשימוש על קירות. פסים דקים יכולים להיראות עמוסים מדי בחדר גדול, בעוד שפסים רחבים יכולים לאבד מהאפקט שלהם בחלל קטן.

אם אתם רוצים להוסיף דוגמה לחדר אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל, פסים הם תמיד הימור בטוח

  • טכניקות עדינות, כמו פסים בגוון מט ומבריק לסירוגין, יכולות להוסיף עומק ומימד לחלל – מבלי להיות נועזים מדי או ליצור אפקט ניגודי. הם אלגנטיים וקלאסיים ועובדים היטב בחללים מסורתיים.
  • שילוב של פסים אופקיים רחבים וצרים יכול לעבוד היטב על הקירות של חדרי שינה וחדרי ילדים. הם יוצרים מראה שובב ומרענן.

 

  • רצפות הן מקום מצוין לפסים! רצפת פרקט או שטיחים עם פסים מוסיפים אלמנט גרפי מושלם. אם אתם לא רוצים לכסות שטח רחב מידי, נסו שטיח רץ למסדרון או שטיח לדלת הכניסה.
  • אם אתם לא מרגישים בטוחים לגבי עיצוב עם פסים בשטח גדול, תתחילו בקטן. אגרטל פסים, אהיל או אלמנט דקורטיבי אחר יכולים להיות דרך מעולה להכניס דוגמת פסים לחדר.

 

שנת הנמר

ולסיום, נחזור לשנת הנמר שמתחילה ב-1 בפברואר. אנשים שנולדו בשנת הנמר הם בעלי תכונות אישיות של נמרים. הם פעילים ביותר ומלאי אומץ ומרץ. בדרך כלל הם פועלים בנחישות אך בזהירות. הם מקבלים החלטות מיידיות מול כישלונות, ומוכנים להתחיל מאפס עד שהם מצליחים.

שנת הנמר הקרובה לפי תורת הפנג שואי צפויה להיות שנה של שינויים רבים עבור בני כל המזלות, ועם השינויים האלו מגיעות הזדמנויות חדשות – באהבה, בעסקים, בקריירה ובתחומי צמיחה אישיים אחרים.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות