13-3 cut

להרגיש בבית בפינת העבודה הביתית

מנצ'י מלר

יותר ויותר אנשים עובדים כיום מהבית, ולא מדובר רק בפרילאנסרים. הטכנולוגיה שינתה באופן קיצוני כיצד – ואיפה – אנחנו יכולים לעבוד. סקר שנערך לאחרונה על ידי לינקדאין בקרב 2,000 עובדים ו-1,000 מעסיקים מצא כי 82% מהעובדים השכירים מעוניינים לעבוד מהבית לפחות שלושה ימים בשבוע...

יותר ויותר אנשים עובדים כיום מהבית, ולא מדובר רק בפרילאנסרים. הטכנולוגיה שינתה באופן קיצוני כיצד – ואיפה – אנחנו יכולים לעבוד.

סקר שנערך לאחרונה על ידי לינקדאין בקרב 2,000 עובדים ו-1,000 מעסיקים מצא כי 82% מהעובדים השכירים מעוניינים לעבוד מהבית לפחות יום אחד בשבוע, ו-57% רוצים לעבוד מהבית לפחות שלושה ימים בשבוע. כבר עתה, יותר משני שליש מהאנשים ברחבי העולם עובדים מחוץ למשרד לפחות פעם בשבוע. ועם מחקרים נוספים שמצביעים על שיפור בתפוקת העובדים כאשר מאפשרים להם לעבוד מהבית, המגמה צפויה רק להתרחב.

אבל גם אם חסכתם לעצמכם את הפקקים בדרך למשרד ובחזרה, זה לא אומר שאם תשבו לעבוד לייד שולחן האוכל, יהיה לכם יום עבודה יעיל יותר. האנרגיה והפרודוקטיביות שלכם תלויות מאוד בעיצוב חלל העבודה שלכם.

הנה כמה דברים שיש לשקול כאשר אנחנו באים לעצב את פינת העבודה הביתית שלנו:

1- מיקום פינת העבודה

בין אם מדובר בפינת עבודה שהיא חלק מחדר אחר בבית, ובין אם מדובר בחדר המיועד להיות המשרד הביתי, עלינו להשקיע מחשבה לגבי היכן אנחנו בוחרים למקם את חלל העבודה שלנו. המיקום האידיאלי יהיה הרחק מהסחות הדעת היומיומיות של משק הבית, כדי לאפשר ריכוז מיטבי.

2- בחירת כיסא ושולחן

וודאו שאתם מאפשרים לעצמכם מספיק מקום לעבוד בנוחות, לנוע מצד לצד, ולקום ולשבת בקלות.

3- הכניסו את הטבע פנימה

אם זה באמצעות חלון שפתוח לרחוב או לגינה, או באמצעות צמחיה חיה. זה לא חייב להיות צמחים שדורשים טיפול ותחזוקה מרובה אלא מספיק עציץ קטן. את העציץ יש למקם לימינכם כאשר אתם ישובים לשולחן העבודה, דבר שעוזר לנטרל  את הקרינה של המחשב.

האנרגיה והפרודוקטיביות שלכם תלויות מאוד בעיצוב חלל העבודה שלכם

4- להשליט סדר בטכנולוגיה

אין דבר שגורם לפינת העבודה הביתית שלכם להיראות או להרגיש עמוסה יותר מאשר חוטים תלויים מהשולחן ומפוזרים בכל מקום. השליטו סדר באביזרי הטכנולוגיה שלכם בעזרת הטיפים הפשוטים הבאים:

  • התקינו נתב אלחוטי
  • השקיעו במקלדת ועכבר אלחוטיים
  • חברו את כל החוטים הנראים לעין מתחת לשולחן העבודה או מישכו אותם לאורך הרגל של השולחן

5- סגנון אישי

החלק הכי כיף בעבודה מהבית היא שאתם יכולים להחליט איך אתם רוצים שפינת העבודה שלכם תיראה ותרגיש! חישבו על מה מעורר בכם השראה והתאימו את הבחירות שלכם בהתאם. זה יכול להתבטא ביצירת אמנות, אוספים אישיים, או צבע שאהוב עליכם. כל הנגיעות האישיות האלה יאירו את היום שלכם ויגרמו לכם להרגיש… בבית!

צריכים עזרה בעיצוב פינת העבודה הביתית שלכם? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

 

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות