1-11

הכינו ביתכם לחורף

מנצ'י מלר

השמיים האפורים והבקרים הרטובים של החורף אולי כבר התחילו, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על הסטייל. כמו שאתם מחליפים את ארון הבגדים שלכם מבגדי קיץ לבגדי חורף, כך גם הבית שלכם זקוק לריענון. שינוי העונה הוא הזדמנות מצוינת לעצב מחדש את החללים שלכם!...

השמיים האפורים והבקרים הרטובים של החורף אולי כבר התחילו, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על הסטייל. כמו שאתם מחליפים את ארון הבגדים שלכם מבגדי קיץ לבגדי חורף, כך גם הבית שלכם זקוק לריענון.

שינוי העונה הוא הזדמנות מצוינת לעצב מחדש את החללים שלכם! החורף הוא ה-עונה, בהא הידיעה, להתמקם על הספה עם ספר טוב וכוס שוקו חם, או להתכרבל מתחת לשמיכה בעת צפייה בסרט. זו גם העונה שבה אנחנו רוצים שהבית שלנו ירגיש חמים, נעים ומזמין במיוחד. זה משהו שאפשר להשיג בעזרת עיצוב פנים חכם. הנה 5 רעיונות לעיצוב פנים חורפי.

1-מרקמים מחממים

לפעמים כל מה שצריך כדי לשנות את מצב הרוח העונתי של חלל הוא טקסטיל שונה.

אביזרים רכים שמציעים נוחות נוספת, כמו שמיכות פלנל או צמר, הם טרנד עיצוב הפנים החורפי האולטימטיבי שמחמם את כל הגוף. שמיכה מקופלת המונחת על גב הספה, שמיכות זרוקות על המיטה או מגולגלות בסל גדול מעניקות גם תחושה ויזואלית של חמימות ונוחות שמושכת את החושים. פופים סרוגים או ציפיות לכריות נוי באריגה עדינה יכולים לתעל חום ומרקם של חורף לחלל. בחדר השינה, במקום מצעים קלים וכותנה אוורירית, בחרו במצעים עם מרקם עשיר יותר.

הוסיפו כמה שטיחים שלא רק שומרים על חום הרגליים, אלא גם מכניסים צבע ואופי. בחרו שטיחים המתאימים לפלטת הצבעים הקיימת של הבית שלכם. רצפות עץ חשופות או אריחי רצפה יכולים להיות פחות סלחניים כשהחורף מתחיל להיכנס. שטיחי טקסטיל ושטיחי שאגי מעניקים לבית שלכם תחושה נעימה וחמימה.

2-לבודד מפני הקור

הטיפ החשוב הזה חורג מתחום העיצוב, אבל חשוב מאוד לשים לב אליו. אם אתם כבר מתחילים להרגיש צמרמורת באוויר, אז עכשיו זה הזמן לבדוק את כל החלונות והדלתות. יש לשים דגש על איטום החלונות, החריצים שבין החלון למשקוף, וכן החריץ שבין גוף הדלת ומפתן הסף. וילונות ותריסים יעזרו להפחית את בריחת החום. צעדים אלה יאפשרו לכם גם ליהנות מחורף חם יותר, וגם יקטינו את חשבון האנרגיה שלכם.

3-הכניסו את הטבע הביתה

הנוף בחוץ עשוי להיראות קודר וחסר חיים בחודשי החורף הקרים, אבל זה לא אומר שהבית שלכם צריך גם להיראות כך. הכנסת אלמנטים מהטבע לתוך הבית יעשירו את החלל, יקרבו את עיצוב הבית שלכם לטבע ויגרמו לחדרים להיראות חיים ועליזים יותר.

שלבו צמחים עמידים או קנו זר פרחים מדי שבוע כדי להביא נוף שטוף שמש לפינות הקודרות ביותר. צמחים אקזוטיים עוזרים להפליג לארץ החלומות ולחלום על מחוזות חמים יותר. לאווירה ארומטית נסו להוסיף צמחי יסמין, אקליפטוס או לבנדר.

4-שכבות, שכבות ועוד שכבות

אחת הדרכים המהירות ביותר להפוך את הבית שלכם לנעים יותר היא שימוש בשכבות. פריטי טקסטיל כמו שטיחים, כריות, ווילונות מכניסים אלמנט של נעימות לחדר. זה נכון במיוחד במקרה של חדר השינה. בעוד כמה שכבות שונות של מצעים עובדות עבור המיטה, וודאו שגם שאר החדר יקבל מהפך חורפי.

ניתן לשמור על מראה לבן ולאזן את החדר עם כמה גוונים עשירים וצבעים חמים. אולי כדאי שתחשוב פעמיים על שילוב של מראה לבן לגמרי במהלך החורף, מכיוון שהוא יכול להפוך במהירות למגע סטרילי וקר מדי. לקשט עם בולי ליבנה, אצטרובלים או אפילו אלמוגים לבנים זה בסדר, אבל נותן לך רמז לחיים עם קורטוב של סגול עשיר, כתום בהיר או אדום תוסס.

שינוי העונה הוא הזדמנות מצוינת לעצב מחדש את החללים שלכם!

5-דגש על תאורה

ימי החורף קצרים יותר בגלל שהשמש שוקעת מוקדם יותר, אבל למזלנו יש פתרונות עיצוביים גם לכך. השתמשו במחסור באור הטבעי כהזדמנות ליצור אווירה עם סוגים שונים של תאורה. נסו מגוון סוגי תאורה, כמו מנורות עומדות, כדי להאיר פינות חשוכות, וחפשו נורות עם גוונים חמים יותר עבור תאורה עילית כדי לתת גוון כולל חם יותר לחדר ולוודא שהחלל מואר ומזמין לאורך כל העונה.

דרך נוספת להכניס ברק ברחבי הבית היא על ידי שילוב הדגשים עם משטחים מתכתיים ופריטים שמציעים אפקט של השתקפות. לא רק שגימורים שונים יציעו עניין וניגודיות עיצובית, אלא שגם איכות ההארה שלהם תעזור להחזיר את האור.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות