claudio-schwarz-X7Yd4BVtpD4-unsplashc

שידת מגירות לכל חדר

מנצ'י מלר

נהוג לחשוב על שידת מגירות כרהיט לחדר השינה, אבל למה לא להשתמש בפריט הריהוט הפונקציונלי הזה גם בחדרים אחרים בבית? שידת מגירות גבוהה או קצרה, צרה או רחבה, יכולה לשמש לא רק לאחסון בגדים. היא יכולה להכיל מספר רב של חפצים ביתיים קטנים ולעזור לכם ליצור חלל נקי ומסודר יותר...

1-בחדר השינה

שידות בדרך כלל משמשות לאחסון בגדים מקופלים בחדר השינה. אך ישנן דרכים נוספות להשתמש בשידות מגירות, בין אם זה בחדר שינה של הורים, בחדר אורחים או בחדר ילדים.

  • השתמשו בשידת מגירות נמוכה כשידת לילה ליד המיטה, או כשטח אחסון למרגלות המיטה. במקרה זה, על השידה להיות מעט יותר נמוכה מהחלק העליון של המזרן.
  • הקדישו שידת מגירות קטנה בחדר אורחים לצרכים האישיים של אורחים שבאים לביקור.
  • בחדר השינה של הילדים ניתן להשתמש בשידת מגירות לאחסון צעצועים.

2-בחדר המגורים או בחדר המשפחה

מה שטוב בשידת מגירות הוא שאתם יכולים להעביר אותה מחדר שינה לחדר מגורים והיא עדיין יכולה להשתלב בלי שום בעיה.

שיקלו את השימושים הבאים ששידת מגירות יכולה למלא בסלון או בחדר המשפחה:

  • הציבו שידת מגירות קטנה או בגובה המותניים בין שתי כורסאות או בקצה אחד של הספה כדי לשמש כשולחן צד. מגירה אחת יכולה לאחסן את שלט הטלוויזיה ושלטים לכל ציוד אלקטרוני אחר.
  • השתמשו בשידה ארוכה כשולחן קונסולה הממוקם בחלק האחורי של הספה. שימו לב שהשידה באותו גובה או נמוכה מגב הספה.
  • השתמשו בשידת מגירות כשולחן טלוויזיה. אם אתם טובים עם הידיים שלכם, אתם יכולים לקדוח חור בגב השידה כדי להסתיר את כל החוטים המעצבנים שמתחברים מהמכשירים השונים לטלוויזיה.
  • בחדר משפחה מלאו את המגירות בצעצועים, משחקים, ציוד יצירה או ספרים.
  • הסירו מגירות סדוקות או שבורות והחליפו אותן בסלים לקבלת מראה דקורטיבי. זה עובד הכי טוב בשידה שבה יש תחתית עץ מתחת למגירה שתוכל לתמוך בסלים.

3-בפינת האוכל או במטבח

שידת מגירות במטבח בדרך כלל מעלה אסוציאציה של מטבח או חדר אוכל בסגנון כפרי, אבל המראה יכול לעבוד כמעט לכל סגנון עיצובי, אפילו לעיצוב עכשווי. למשל, שידה מודרנית בסגנון וינטאג' יכולה להכניס מגע נעים וחם גם למטבח אולטרה-מודרני. להלן דרכים לשלב שידת מגירות בפינת אוכל או במטבח:

  • הציבו שידת מגירות ארוכה ונמוכה בפינת האוכל והשתמשו בחלק העליון להגשה בסגנון מזנון.
  • הגדירו שידת מגירות במטבח כבר קפה ואחסנו במגירות את כל מה שצריך: קפה, ספלים, כפיות, סוכר וסוכרזית. גם חובבי התה יכולים לחשוב על פתרון דומה.
  • צרו אי מטבח עם שידת מגירות בגובה המותניים. התקינו ווים ומסילות בצדדים עבור סירים, מחבתות, כלי מטבח ומגבות.
  • בין אם אתם משתמשים בשידת המגירות כאי למטבח או כ(פתרון אחסון אחר), שקלו להוסיף גלגלים לתחתית. הוסיפו ידית בצד, כדי להקל על הניידות.

4-במבואה או במרפסת

שידת מגירות יכולה להפוך כל מבואה או מרפסת ממבולגנת למסודרת תוך עניין של דקות. הוסיפו לרשימה הזו גם את מרפסת השירות שלכם.

  • חישבו על מבואה פונקציונלית יותר עם שידת מגירות לאחסון פריטים עונתיים, כגון כפפות וצעיפים, ומקום להניח מפתחות ודואר מעל.
  • הקצו לכל אחד מבני המשפחה את המגירה שלו בכניסה לבית, לאחסון כל מיני פריטים שמתגלגלים בכניסה לבית (מפתחות, מסמכים, שיעורי בית להגשה וכו').
  • השתמשו בשידת מגירות על מרפסת מקורה כתחנה להגשת אוכל ושתייה ולאחסון לצרכים חיצוניים, כמו כלים לברביקיו ופלייסמנטים.

5-במשרד ביתי או בחדר עבודה

מי לא עובד מהבית בימים אלה? אם אתם זקוקים למרחב נוסף למסמכים, קחו שידת מגירות לא מנוצלת. אתם יכולים להתאים אותה בצורה אישית, כדי להכניס סגנון ופונקציות שעובדות בשבילכם.

  • השתמשו במגירות בשולחן מזנון (קרדנזה) למסמכים וציוד משרדי.
  • אחסנו פריטים הדרושים לתחביבים שלכם, כגון ציוד יצירה, תפירה, בדים או מגזינים ותמונות להשראה.
  • אם אתם משתמשים בשידת מגירות לא כשולחן, אתם יכולים להוסיף שטח אחסון נוסף על ידי הנחת ספרים על גבי השידה.

שידת מגירות יכולה להכיל מספר רב של חפצים ביתיים קטנים ולעזור לכם ליצור חלל נקי ומסודר יותר

6-בחדר האמבטיה

אם אתה זקוקים לשטח אחסון נוסף בחדר האמבטיה, שיקלו להוסיף שידת מגירות לאחסון מגבות, למשל.

בחרו בשידת מגירות מחומר שתעמוד בתנאי לחות ורטיבות, במיוחד אם היא נמצאת בחלל אחד עם מקלחת או אמבטיה. אם אתם מעבירים שידת מגירות ישנה לחדר אמבטיה, הכינו אותה בעזרת איטום עמיד במים וציפוי נגד טחב כדי לוודא שהעץ לא יתעקם או ייסדק. שידות חדשות יותר המיועדות לשימוש בחדר האמבטיה עוברות תהליכים מקצועיים של איטום בכדי להבטיח שלא יינזקו.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות