DiziTower_HR-15cut

תנו לישון בשקט

מנצ'י מלר

כדי ליצור חיים מאושרים ורגועים יותר, תיאוריית הפנג שואי מקדישה הרבה תשומת לב לעיצוב חדר השינה. חדר השינה צריך להיות מקום של מנוחה, רומנטיקה ורגיעה – ותו לא. מכיוון שאנו נוטים לבלות עד שמונה שעות ביממה במרחב הפרטי המקודש הזה , עלינו לנסות למקסם את הפנג שואי שלו...

כדי ליצור חיים מאושרים ורגועים יותר, תיאוריית הפנג שואי מקדישה הרבה תשומת לב לעיצוב חדר השינה. חדר השינה צריך להיות מקום של מנוחה, רומנטיקה ורגיעה – ותו לא. מכיוון שאנו נוטים לבלות עד שמונה שעות ביממה במרחב הפרטי המקודש הזה, עלינו לנסות למקסם את הפנג שואי שלו למלוא הפוטנציאל. פנג שואי נכון בחדר השינה יכול לעזור לחיים הרומנטיים שלנו כמו גם ליכולת שלנו לנוח ולהרגיש בשליטה בחיינו. עליכם ללמוד כיצד לאפשר זרימה של אנרגיית הצ'י, וכיצד להסיט אנרגיה שלילית שעלולה להיכנס לחדרכם – ולחייכם.

מבחינת תיאוריית הפנג שואי, מיטה טובה היא אחת הרכישות החשובות ביותר שתעשו לרווחתכם, לבריאותכם ולאיכות מערכות היחסים שלכם. חישבו על זה: אנחנו מבלים כשליש מחיינו בשינה, כלומר בין שש לשמונה שעות ביממה בממוצע במיטה. זה מסתכם להרבה מאוד זמן שבו אתם במצב פאסיבי ומושפעים ביותר מהאנרגיות שסביבכם, כך שהמיטה שלכם היא הרהיט שיש לו חיבור אינטימי וישיר לאנרגיה שלכם. כל אלמנט במיטה יכול לתמוך או להחליש את האנרגיה שלכם – מהעיצוב והחומר ממנו בנויה מסגרת המיטה ועד לאיכות המזרן.

1- ראש מיטה תומך

בזמן שאנחנו מפליגים לממלכת השינה, הגוף שלנו עסוק בתיקון אנרגיות מורכבות ובהפחתת עומסים. לכן הראש שלנו זקוק לגיבוי טוב, להגנה ולתמיכה, בדיוק כמו שהגב שלנו זקוק להם כשאנחנו יושבים בכיסא במשך שעות ממושכות.

מיטות הפנג שואי הטובות ביותר עשויות מעץ או מרופדות, שכן יש בהן שילוב טוב של אנרגיית פנג שואי סולידית, אך גם עדינה ותומכת עבורכם ועבור חדר השינה שלכם. מיטות ממתכת הן הכי פחות מומלצות, שכן כל האנרגיה התומכת דולפת דרכן.

ראש מיטה מייצג יציבות ותמיכה בחייכם ובעיקר במערכות היחסים הרומנטיות שלכם. ראש מיטה טוב הוא יציב, ללא חורים. הקפידו להדק את ראש המיטה בצורה מאובטחת למיטה, על מנת שתוכלו לחוש את התמיכה בעוצמה הגדולה ביותר.

2- מזרן טוב

יש מגוון רחב של מזרונים בשוק, בחרו בחוכמה והשקיעו במזרן שיעודד כמה שיותר שינה ורגיעה. ככל שישנים יותר טוב בלילה, הבריאות שלכם במהלך היום תהיה טובה יותר, זה עד כדי כך פשוט.

שימו לב לאיכות אנרגיית הפנג שואי ואל תקנו מזרונים משומשים – לעולם אינכם יודעים איזו אנרגיה הם צברו מבעליהם הקודמים.

3- גובה המיטה

כדי לאפשר זרימת אנרגיה פנג שואי מאוזנת מתחת למיטה, המיטה שלכם צריכה להיות בגובה סביר מעל מפלס הרצפה. זה יאפשר לאנרגיית הצ'י להסתובב בחופשיות סביב המיטה שלכם ומתחתיה, ובכך לנקות ולהזין את האנרגיה שלכם בזמן שאתם ישנים.

באופן כללי, מיטות שיש בהן מגירות מובנות מתחת למיטה כדי לעזור לכם בפתרונות אחסון נחשבות למיטות פנג שואי גרועות. מדוע מיטות עם אחסון מובנה נחשבות פנג שואי גרוע? במילים פשוטות, האנרגיה צריכה להסתובב בגופכם כשאתם ישנים, מה שלא אפשרי אם החלל שמתחת למיטה חסום ו/או מלא.

 

4- הפחיתו שדות מגנטיים סביב המיטה

שדות חשמליים ומגנטיים, הנוצרים על ידי מכשירים אלקטרוניים וקווי חשמל, יכולים להזיק ולהשפיע על רווחתנו, כולל על איכות השינה שלנו.

ברמה הפרקטית, כולנו יודעים כי נוכחותם של מכשירים בחדר השינה משבשת את השינה ואת קצב השעון הביולוגי שלנו. אם אתם מתקשים לנוח היטב בלילה, נסו כמיטב יכולתכם להרחיק אלקטרוניקה מחדר השינה. קניית שעון מעורר מהדור הישן וקריאת ספרים בלבד הן שתי דרכים לדאוג ל ועל גבי לוח הזמנים שלכם מבלי שתצטרכו טלפון או אלקטרוניקה אחרת.

5- טובים השניים מן האחד

וודאו שיש מקום משני צידי המיטה. שתי שידות לילה הן טובות יותר מאחת, מכיוון שאסימטריה יכולה להיות מעיקה. זה גם מאפשר לכל אחד מבני הזוג (או שותף/פה עתידי/ת) לתחזק שטח ואחסון משלהם.

6- סוד הצבע הלבן

אנשים הרבה פעמים טועים לחשוב שלבן הוא בכלל לא צבע, אבל לבן הוא דווקא הצבע המגוון ביותר לשימוש בפנג שואי בכל מקום בבית. הוא תמיד מכניס אנרגיה רעננה ויכול לעזור להבהיר את האנרגיה של כל חדר.

לכן הצבע הלבן הוא בחירה קלאסית לחדר השינה, אך בניגוד לאמונה הרווחת, ישנם למעשה אין סוף "גוונים" של לבן לבחירה.

בין אם ברצונכם להאיר את חדר השינה שלכם בלבן נקי ניטרלי או ליצור אווירה נעימה ומסבירת פנים עם לבן חם יותר, גוונים שונים של לבן יכולים לעבוד היטב עם סוגים שונים של עיצוב.

צבע לבן טהור מעלה אצלנו אסוציאציות של תמימות ואפשרויות חדשות. צבע לבן-קרם חמים עובד היטב עם רהיטים חומים רכים כדי ליצור תחושת שלווה, ומעניק אווירה אינטימית לכל חלל. גוון לבן-אפרפר מעניק אלמנט של תיחכום לחדר השינה.

עם זאת, חשוב לזכור שהצבע הלבן בפנג שואי מתקשר למתכת, ולכן יש להיזהר שלא יווצר מצב שמחזק יותר מידי כוכבים מעופפים. מומלץ להתייעץ עם יועצת פנג שואי שיכולה לייעץ כיצד לנטרל אנרגיה שלילית.

אנחנו מבלים כשליש מחיינו בשינה, כלומר בין שש לשמונה שעות ביממה בממוצע במיטה. זה מסתכם להרבה מאוד זמן שבו אתם במצב פאסיבי ומושפעים ביותר מהאנרגיות שסביבכם

7- בחרו בזהירות פריטי אמנות

הגרפיקה בחדר השינה שלנו יכולה להגיד הרבה ולהשפיע על חיינו האישיים. בשביל לשמור על הרומנטיקה, תשאירו תצוגה של תמונות משפחתיות לחדרים אחרים בבית. אם אתם רווק או רווקה שמחפשים שותפות, הימנעו מתמונות של דמות אחת או חפצים בודדים. במקום זאת, שדרו שאתם מוכנים למערכת יחסים משותפת עם יצירות אמנות שמגיעות בזוגות. כמובן שהסגנון והטעם שלכם צריכים תמיד להופיע – כבדו את זה.

לבסוף, אם יש לכם נטייה לדיכאון, וודאו שיצירות האמנות מוצגות בגובה העיניים ומעלה, כדי להרים את אנרגיית הצ'י שלכם כלפי מעלה.

8- העבירו את הספרים לחדר אחר

אנחנו אוהבים לקרוא ספרים לפני השינה, אבל אם אתם מתקשים לישון, הגיע הזמן למצוא להם בית חדש. הספר שאתם קוראים כרגע יכול להישאר על שידת הלילה שלכם. אבל אם יש ערימות על גבי ערימות של ספרים או מדף ספרים בחדר השינה, ספרים הם בעלי אנרגיה פעילה ומעוררים את מוחנו. לשנת לילה רגועה יותר, נסו להעביר את הספרים לחדר אחר.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות