28cut

להתאהב מחדש בסלון

מנצ'י מלר

לא פעם מגיע הרגע שבו אנחנו יושבים בסלון, מתבוננים סביבנו, ומרגישים שמשהו כבר לא זורם כמו פעם. אולי אימצתם טרנד לפני כמה שנים שמרגיש כעת מיושן, או שלקחתם איזשהו פריט ריהוט שמישהו אחר ויתר עליו, אבל הוא מעולם לא לגמרי התאים לכם. ללא קשר לסיבות הספציפיות...

לא פעם מגיע הרגע שבו אנחנו יושבים בסלון, מתבוננים סביבנו, ומרגישים שמשהו כבר לא זורם כמו פעם. אולי אימצתם טרנד לפני כמה שנים שמרגיש כעת מיושן, או שלקחתם איזשהו פריט ריהוט שמישהו אחר ויתר עליו, אבל הוא מעולם לא לגמרי התאים לכם. ללא קשר לסיבות הספציפיות למקרה שלכם, רוב האנשים מוכנים לריענון בסגנון הסלון בשלב זה או אחר.

למרבה המזל, ישנם לא מעט שינויים קטנים שתוכלו לבצע בסלון שלכם בכדי לשנות את מראה החלל לחלוטין מבלי שתצטרכו להשקיע בריהוט יקר או בשיפוץ מלא. הטיפים הפשוטים הבאים יגרמו לכם להתאהב מחדש בסלון שלכם.

1- החליפו כריות נוי

אחת הדרכים הפשוטות והמהירות ביותר ליצור סגנון עיצובי חדש בסלון היא להחליף את כריות הנוי שלכם. לשינוי קטן כזה יש את הכוח להכניס טאץ' מיוחד, צבע ואישיות לסלון שלכם – דברים שאנשים שמים לב אליהם מייד כאשר הם נכנסים לחלל.

אם אתם דווקא בעניין של כריות בגווני מונוכרום, כדאי לנסות לשלב כמה דוגמאות על הבד, או לשחק עם טקסטורות שונות, כמו פרנזים ועור, כדי להוסיף מימד נוסף לעיצוב שלכם.

2- הכניסו שטיח חדש

לשטיחים יש יכולת לחבר את חוטי עיצוב החלל שלכם ביחד. בין אם אתם מוסיפים שטיח במקום שלא היה שטיח קודם ובין אם אתם מחליפים שטיח ישן בחדש, זו דרך מצויינת להפיח חיים חדשים במראה הסלון שלכם.

והיופי בפתרון הזה, הוא שיש אינסוף אפשרויות בחירה. שטיח שאגי שעיר יוסיף חום ואלמנט מסקרן, בעוד שטיח שטוח בגווני מונוכרום ניטרלי עוזר לתחום את המרחב.

3- שנו את מיקום הרהיטים

מה שטוב במיוחד ברעיון הזה הוא שאתם לא צריכים להוסיף שום דבר חדש לחלל שלכם. על ידי סידור מחדש של הרהיטים, תוכלו לשנות לחלוטין את המראה והתחושה של הסלון שלכם.

4- רעננו את הקיר

לקירות שלכם יש יכולת לבטא הרבה מהגדרת העיצוב שלכם. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לצבוע מחדש את כל הקירות כדי לייצר אמירה חדשה. די בעדכון הקיר כדי ליצור שינוי משמעותי.

אם יש לכם קיר עליו תלויות מספר תמונות, שיקלו להחליף אותן ביצירת אמנות אחת גדולה או פוסטר ענקי שמייצר הצהרה.

5- שולחן הקפה במרכז

שולחן הקפה תופס מקום מרכזי בסלון שלכם, ולכן עדכון העיצוב של שולחן הקפה היא דרך נהדרת לרענן את מראה החלל. לא צריך לעשות הרבה כדי לייצר שינוי. סידור פשוט של כמה פריטים, כמו נרות או פרחים טריים על מגש יפה, יכול להיות מספיק כדי לרומם את העיצוב שלכם.

שולחן הקפה שלכם גם יכול לספק פתרונות איחסון ותצוגה יצירתיים. למשל, בעבודה על פרויקט של דירת שלושה חדרים בסגנון כפרי, נסענו לשוק הפשפשים ומצאנו תריס שהתאים בדיוק לגודל של הסלון! אחרי שהתקנו לו רגלי ברזל עם תוספת של זכוכית מעל, יצרנו מעין מדף גלריה שניתן לאחסן בו מגזינים, עיתונים ואפילו שלטים לטלוויזיה/ממיר/מערכת שמע וכו'.

למרבה המזל, ישנם לא מעט שינויים קטנים שתוכלו לבצע בסלון שלכם בכדי לשנות את מראה החלל לחלוטין מבלי שתצטרכו להשקיע בריהוט יקר או בשיפוץ מלא

6- פינה לילדים

צרו פינה מיוחדת לאיזור משחק לילדים. למשל, ניתן להגדיר את הפינה לילדים על ידי משיכת הספה מהקיר ולהשתמש בצד או בגב הספה כדי לחלק את החלל. זה נותן לילדים איזור מיועד לשחק בו בזמן שהגדולים יכולים להשקיף על הסביבה.

זהו! עכשיו רק צריכים לחזור לארח חברים ובני משפחה…

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות