DiziTower_LR-13ב

מגמות עיצוב ל-2021

מנצ'י מלר

פעם הבית שלנו היה מקום שבו בילינו רק חלק מחיינו. רבים היו נוהגים רק להתקלח ולישון בבית, בעוד חלק גדול מהיום שלנו העברנו במקום העבודה או בדרכים. לעתים קרובות, היו לנו תוכניות לפני ואחרי העבודה – אולי חדר כושר מוקדם בבוקר, או ארוחת ערב במסעדה. במילים פשוטות: רבים מאיתנו...

פעם הבית שלנו היה מקום שבו בילינו רק חלק מחיינו. רבים היו נוהגים רק להתקלח ולישון בבית, בעוד חלק גדול מהיום שלנו העברנו במקום העבודה או בדרכים. לעתים קרובות, היו לנו תוכניות לפני ואחרי העבודה – אולי חדר כושר מוקדם בבוקר, או ארוחת ערב במסעדה. במילים פשוטות: רבים מאיתנו לא ממש בילו בבית כל כך הרבה.

נגיף הקורונה שינה את כל זה. עכשיו, הרבה מאיתנו עובדים ומשתתפים בפעילות חברתית או ספורטיבית מהבית. אז הגיוני שכאשר אנחנו מתאימים את האופן שבו אנו חיים למציאות חדשה, נרצה גם להתאים את המרחבים בהם אנו חיים 24 שעות ביממה למציאות הזו.

לכן, ואף על פי שאלה נקודות שאני תמיד מדגישה בפרויקטים שלי, שני נושאים עיקריים מקבלים יתר חשיבות כאשר חושבים על מגמות עיצוב ל-2021: מצד אחד, בניית מרחב פונקציונלי, פרקטי ונוח, ומצד שני, יצירת תחושת רוגע ושלווה, למרות מה שקורה בעולם הגדול בחוץ.

העצות הבאות יסייעו לכם להפוך את הבית למקום המפלט שלכם, ובו-זמנית – לחלל ידידותי לשיחות זום.

1- תנו לאור להיכנס

נסו להכניס כמה שיותר אור טבעי לביתכם ולחייכם, במיוחד בחודשי החורף. פיתחו את החלונות וותרו על וילונות כבדים. תלו כמה תריסים או וילונות שקופים כדי להזמין את אור השמש פנימה. זו דרך קלה ומהירה להכניס כמה שיותר אור טבעי ולגרום למרחב שלנו להרגיש הרבה יותר נעים ולחשוף את הגוף לרמות גבוהות יותר של סרוטונין. ומכיוון שאנחנו לא יוצאים באותה תדירות, מילוי הבית שלכם באור שמש מעולם לא היה חשוב יותר.

טיפ לשיחות זום: מנורות שולחן שמספקות זוהר רך על הפנים מספקות קונטרסט לתאורה עילית שקועה שאנחנו מוצאים בכל כך הרבה בתים.

2- גן עדן ירוק

אור טבעי בשפע יכול לספק לכם את התירוץ המושלם להפוך את ביתכם לגן עדן לעציצים. מכיוון שכולם מרותקים לבית, עציצים הם מסוג הדברים הקטנים שיכולים למלא אתכם באושר ושמחה. עציצים הם משהו שפשוט יחסית לטפל בו והם גורמים לכל חלל להיראות יפה. בנוסף, הם גם משפיעים לטובה על הבריאות שלנו על ידי טיהור האוויר ואפילו שיפור מצב הרוח – וזה משהו שכולנו יכולים לבקש לעצמנו אחרי השנה שעברנו.

3- רהיטים שעובדים שעות נוספות

עכשיו שכולנו בבית, הרבה אנשים מסתכלים סביבם, חושבים על השימושיות של כל החפצים והרהיטים בסביבתם ומבינים שעכשיו, יותר מתמיד, חשוב שהבית שלנו יהיה נוח ופונקציונלי! אז אם אתם חושבים על להיפטר מרהיטים ישנים או להתרענן עם רהיטים חדשים, שימו דגש על רהיטים רב תכליתיים. חיסכו מקום בעזרת שולחן מתקפל, או סט של שני שולחנות קפה שנכנסים האחד בתוך השני, במיוחד אם אתם גרים בדירה קטנה יחסית.

4- שימרו על הטבע בתמונה

בכל הנוגע לאביזרים וחפצי נוי, היצמדו לגווני אדמה, אגרטלי טרקוטה, סלי נצרים ופריטי ריהוט מעץ. כל אלה יכולים לעבוד יחד כדי להוסיף מרקם וחמימות לחדר, ויוצרים מראה אורגני יותר שיכול לייצר אווירה נינוחה ורגועה.

רק שימו לב שאתם שומרים על מראה מלוטש ונקי. אתם לא רוצים שזה ייראה כאילו הבית שלכם עמוס וכל מיני פריטים מצטופפים על המדפים מה שעלול ליצור הרגשה של בלגן וקלסטרופוביה. אתם רוצים להשיג תחושה שאתם נמצאים במרחב חמים ונעים כאשר אתם נכנסים לחדר.

שני נושאים עיקריים מקבלים יתר חשיבות כאשר חושבים על מגמות עיצוב ל-2021: מצד אחד, בניית מרחב פונקציונלי, פרקטי ונוח, ומצד שני, יצירת תחושת רוגע ושלווה, למרות מה שקורה בעולם הגדול בחוץ

5- תנו קדימות לאחסון

בואו נודה בזה: קל לעומס להצטבר כשאנחנו תמיד נמצאים בבית. לכן כדאי לחשוב על פתרונות אחסון, כדי לאפשר למרחב שלכם להיראות כמה שפחות עמוס, ולנפש שלכם להמשיך להתקיים ללא חרדה.

הרבה מקום לאחסון יאפשר לכם לנשום בקלות בבית ובכל זאת לשמור על דברים שגורמים לכם אושר, כמו פרויקטים של יצירה, משחקים או ספרים, בהישג יד כשאתם צריכים אותם.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות