15-4cut

איך בוחרים יצירות אמנות לבית

מנצ'י מלר

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעצבים נשאלים היא, "איך לבחור יצירות אמנות לבית?" כדי להתאים את הגרפיקה למרחב שלנו. יצירות אמנות מסייעות לביטוי האישיות של בעלי הבית במרחב הפרטי שלהם. ניתן גם להשתמש ביצירות אמנות על מנת לחבר חללים ביחד וכדי ליצור אופי וסגנון של בית...

הדבר הטוב ביותר באמנות הוא שמדובר בהשקעה שתוכלו לקחת איתכם גם אם תצטרכו לעבור דירה בהמשך, ואפשר להרחיב את האוסף שלכם לאורך זמן. זה כמובן לא חייב להיות אוסף אמנות שיחייב אתכם לקחת משכנתא שנייה. אתם שולטים על הסכום שאתם מוכנים להוציא.

הנחייה כללית היא קודם כל לוודא שאתם בוחרים את היצירה המתאימה למרחב מסויים. לכן בואו נעבור לטיפים ספציפיים עבור כל מרחב בפני עצמו.

1- למטבח

אחד החדרים הנפוצים ביותר שנשכחים מבחינת יצירות אמנות הוא המטבח. המטבח מכונה לעתים קרובות "הלב של הבית", ובהרבה בתים זה גם החדר שעושים בו הכי הרבה שימוש בבית. אז כמובן שכדאי לשלב כאן גם אמנות! משטחים או חללים מעל ארונות המטבח הם מקום מושלם לפריטי אמנות. לכו על פריטים קטנים יחסית המשלימים את החלל, או על פריט אמנותי או גרפי הצהרתי שיגרום לכם לחייך ולהקל על הבקרים.

2- לחדר השינה

חדר השינה הוא מקום מפלט ומרחב למנוחה. לכן יצירות האמנות צריכות לשקף זאת. הקירות הטובים ביותר לאמנות בחדר השינה נמצאים ישירות מעל המיטה או על הקיר שממול למיטה. יצירות גדולות יש לתלות בגובה העיניים. חפשו יצירות מופשטות עם צבעים או גוונים מרגיעים. אם אתם אוהבים צילום, נופים או תמונות לא מפוקסות עובדים הכי טוב. שימרו על מסגרות מינימליות. אנחנו רוצים להתמקד ביצירת האמנות עצמה ופחות באיך שהיא מוצגת.

3- למשרד

בין אם אתם עובדים מהבית או מהמשרד במקום העבודה, אמנות היא דרך נהדרת להתאים אישית את החלל שלכם. שלבו יצירות אמנות שמעניינות אתכם, מעניקות לכם השראה ומניעות אתכם לפעולה. חישבו על יצירות אמנות בעלות משמעות עבורכם ורק עבורכם. ניתן לחשוב גם על סוג של גלריה מתחלפת שתשמור על תחושת טריות ודינמיות. זו דרך טובה לקדם עבודה פרודוקטיבית. אם יש לכם הרבה יצירות אמנות קטנות יחסית ניתן לשנות ולסדר את יצירות האמנות בקלות וזה פחות מסיח את הדעת מיצירה גדולה אחת.

4- לחדר הרחצה

חדר הרחצה הוא חדר נוסף שלעתים קרובות נזנח כאשר בוחרים אמנות לבית. הגרפיקה שתבחרו צריכה להתאים לאווירה של חדר אמבטיה או שירותים. למשל, אם מדובר בחדר שירותים קטן או שירותי אורחים, כדאי לבחור ביצירות בהירות וכיפיות. אם מדובר בחדר רחצה ביחידת הורים, לכו על יצירות אמנות שלוות או מרגיעות יותר. יצירות אמנות באמבטיה נראות נהדר בזוגות, ומקומות טובים להציג אותן הם מעל האסלה, מעל האמבטיה או מעל וו המגבת או החלוק.

וודאו שאתם בוחרים את היצירה המתאימה למרחב המסויים

5- לסלון

החדר הכי כיפי לקשט ביצירות אמנות, ולרוב זה שמעורר הכי הרבה לחץ אצל לקוחות לגבי הבחירות האמנותיות שלהם, הוא הסלון מכיוון שזה החדר שרוב האורחים שלכם יראו ויבלו בו. בחירת היצירה הנכונה יכולה לשחק תפקיד מהותי בשיחת הסלון ובקביעת התחושה או האווירה של החלל. אתם יכולים לבחור ביצירה אחת בקנה מידה גדול או בקיר גלריה עם הרבה תמונות. לפעמים גם צריך לחשוב מחוץ למסגרת. הביטו מעבר לתמונה דו ממדית (כולל על פיסול וחפצי נוי) ותמצאו יצירה ייחודית שמשקפת אתכם בצורה הטובה ביותר.

6- למסדרון

יש אנשים שרואים מסדרון כחלל מעבר שיכול להישאר ריק, אבל אפשר גם לראות בו הזדמנות ליצירת גלריה. הרי המסדרון הוא הדבר הראשון שאורחים רואים כשהם נכנסים אליכם הביתה, ולכן הוא יכול לתת את הטון לשאר הבית. תליית דיוקנאות משפחתיים, תמונות ויצירות אמנות היא פתרון פשוט להעניק למסדרון שלכם מגע אישי. בחירת מסגרות תואמות או בצבע אחיד יוצרות מראה מגובש.

צריכים עזרה בעיצוב? אני תמיד שמחה לייעץ, לתת טיפים ולעזור בשאלות עיצוביות ובנושא תורת הפנג שואי.

Chao

מנצ’י

תגובות גבירותי ורבותי, תגובות

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

מאמרים נוספים שתאהבו

איך תשדרגו את חדר המגורים?

חדר מגורים, חדר אורחים או סלון – זה החדר שבו שוכן לב העיצוב בבית. בכל חדר בבית יש מקום למגע עיצובי וחותמת אישית, אבל חדר האורחים הוא חלון הראווה של החזון והחלום העיצוביים שלכם. זה החדר שנועד להרשים, לתת את הטון לבית כולו וכאן אפשר רגע לצאת מהחשיבה הפרקטית ולתת לדמיון לקחת את המושכות

איך להפוך דירה שכורה לבית אמיתי

הגעתם לדירה שכורה. בין אם מדובר בשכירות לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד שלא תוותרו על עיצוב ועל האמירה שלכם בחלל. זה לא ממש משנה כמה אנשים גרו בה לפניכם, או כמה אנשים יגורו בה אחריכם. עכשיו זה הבית שלכם והוא צריך לשקף את הסגנון שלכם, כדי שתרגישו כמה שיותר בבית…

צבעי השנה 2023

שנה חדשה היא העיתוי המושלם להציב לעצמנו יעדים ומטרות לשנה הבאה. בזמן שהטרנדים של השנה שעברה מאחורינו וטרנדים חדשים כבר נראים באופק, זאת גם הזדמנות מצוינת לחשוב על מגוון השינויים שאתם יכולים לבצע בעיצוב הפנים של החלל שלכם…

מיינדפולנס בעיצוב

שפע מחקרים מוכיחים כעת את מה שתרבויות עתיקות כמו תורת הפנג שואי כבר ידעו במשך שנים – האופן שבו אנחנו מארגנים את מרחב המחיה שלנו, ומה שאנחנו עושים בו, משפיעים עמוקות על מצב הרוח ועל תחושת הרווחה שלנו. על כן, תשומת הלב למיינדפולנס הוא תחום מתפתח בעיצוב פנים ואדריכלות…

נגישות