עיצוב מינימליסטי למרפאת שיניים קומפקטית

כאשר קליניקה קטנה וקומפקטית ממוקמת בתוך מרכז רפואי גדול, צריך למצוא פתרונות עיצוביים שיבדלו את הקליניקה וייצרו אווירה אקסקלוסיבית ומזמינה.

קליניקה קטנה ומזמינה

לעצב בבניין קיים זה תמיד אתגר, כי יש להתחשב במה שקיים ומה אפשרי לעשות בשטח. הלקוחה הגיעה אלי דרך המלצות של קולגות עם בקשות ברורות לגבי החדרים הפונקציונליים הנדרשים במרפאת השיניים: 2 חדרי טיפולים, חדר המתנה, מטבחון ומחסן – וכל זה צריך להיכנס ב-51 מ"ר בלבד! היא ביקשה שהעיצוב ישדר מראה אקסקלוסיבי, ובו-זמנית לא מנקר עיניים.

התוצאה

למרות שהתקרות נמוכות ובחדר ההמתנה אין חלונות,  הצלחתי ליצור קליניקה מאווררת, אוורירית ומזמינה בעזרת משחק עם התאורה ותמונות שמוצגות בצורה לא  סטנדרטית. בנוסף, בחרנו באריחי רצפה בגודל 1.20 על 1.20, כדי לתת תחושה של שטח יותר גדול.

התהליך

העיצוב

 עיצוב מודרני מינימליסטי ופונקציונלי, שמספק תחושה נעימה ורגועה ויוצר אפקט של שטח רחב ונגיש.

המטרה

יצירת קליניקה במראה מאוורר ועליז תוך מתן מענה  לבעיות האינסטלציה, הניקוזים והתקרה הנמוכה.

האתגר

האינסטלציה בפרויקט הזה היתה מאתגרת. בגלל שלא היה מספיק שיפוע ברצפה, הייתי צריכה למצוא פתרון לבעיית הניקוזים. בנוסף, גילינו להפתעתנו שהצנרת שעוברת בתוך התקרה היא לא רק של הקליניקה, אלא גם של המשרדים הסמוכים בבניין, ולכן התקרה נמוכה.

"קיר כוח"

כשפגשתי את הלקוחה היא הביאה איתה את הלוגו שלה ושאלה אם להחליף אותו, אבל אני מאוד אהבתי והשארנו אותו. כך יצאנו לדרך והשתוללנו עם הצבעים שהיא אוהבת, כדי להכניס חיים וחום למרחב. רצינו לתת בסיס כדי שהלוגו יבלוט ומצאנו לצורך כך את חיפוי הקרמיקה הזה שיוצר "קיר כוח", אותו המשכנו גם לחדר הטיפולים של הרופאה עליו תלויות התעודות שלה. זה מקפיץ את הלוק של כל החלל.

מ"ר

חדרים

נגישות