עיצוב מודרני מינימאליסטי במרפאת שיניים לילדים

על מרפאת שיניים שילדים קטנטנים לא רוצים לצאת ממנה כבר שמעתם? זאת הייתה המטרה, כשעיצבתי את החלל. שמחה לבשר לכם שבמבחן התוצאה – הצלחתי

עיצוב ששם את הלקוחות במרכז, ולא את הצרכים של בעלת העסק

עיצבנו את המקום בשפה ילדותית, שבקלות יכול היה להיראות כמו גנון ולא כמו מרפאת שיניים. תוכנן חלל ייעודי שבו הלקוחות הקטנטנים יכולים לשחק, שהכניסה אליו היא דרך מפתחים עשויים מגבס עם משקופי פורניר, דמויי בית. הקיר ממול נצבע שחור, כמו לוח בבית ספר. גם התקרה עוצבה באלכסונים בהתאם למבנה של הבית. עמדת הקפה תוכננה כארונית מגבס ופורניר, גם כן בצורת בית. ונבחרו רהיטים שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים.

החלל

מרפאת שיניים לילדים בעיצוב מינימליסטי מודרני שהיא One Stop Shop, שבה קיימים כל טיפולי השיניים שילדים צעירים צריכים. מקום צבעוני ושמח, שהילדים לא מפחדים לבוא אליו.

התהליך

בעברי הייתי סייעת אצל רופא שיניים, כך שאני יודעת היטב כמה אנשים מפחדים מההליך. לכן הרעיון המרכזי היה ליצור מקום מזמין.

השיפוץ

משך התכנון ארך כשבוע, והעבודות בשטח ארכו עוד כשלושה שבועות שכללו ימי קניות מרוכזים. הפעם, במקומות צבעוניים במיוחד. 

האתגרים בתכנון

עיצוב חדר טיפול שמתאים לילדים, וכיסא רופאים ללא כל המכשירים הנלווים המפחידים היו החלק המאתגר של הפרויקט. הנגר יגיד שעבורו העננים השקועים שבעמדת הקבלה, היו מאתגרים במיוחד.

המחקר

עבודת המחקר החלה כשמצאנו את העננים הלבנים מחוטי מתכת שמשתלשלים מהתקרה, וסביב זה בנינו את הקונספט של המרפאה.

מבחן התוצאה

הנכד שלי בן השנתיים וחצי נפל ונחבל. לקחתי אותו למרפאה, ואמרתי לו שאנחנו הולכים לבקר את ד"ר אסתי. כשהגיע, היה לו מקום לשחק, וכשישב על הכיסא ראה את הפינגווין השחור ממול, וגם תכנית בטלוויזיה שקיבענו לתקרה. כשהטיפול הסתיים, הוא החל לבכות שהוא לא רוצה ללכת הביתה, ועד היום הוא מבקש ללכת לבקר את הדודה.

מ"ר

נגישות