עיצוב אקלקטי לווילה בת חמישה חדרים ברמת חן

פרויקט שהתחיל כמתיחת פנים רעננה למטבח מיושן, הפך לשיפוץ כללי בכל רחבי הווילה.
פסל חלוד של ציפור שאף אחד לא אהב שימש השראה לפרויקט

To make an entrance

לפני השיפוץ, הכניסה לבית הייתה ישירות למטבח, ובנוסף מול דלת הכניסה ניצב עמוד תומך. בעלת הבית ביקשה שהכניסה תהיה יותר רכה, ולא ישירות לחלל המטבח. ליד העמוד הקיים בניתי עמוד נוסף, בקו ישר מול הדלת. ביניהם העמדנו זכוכית בהתזת חול עם מדף עץ באמצע שעליו מונחים פרחים בדרך קבע. כתוצאה מכך, נוצרה מעין מבואה נעימה בכניסה לבית, אשר אינה חוסמת את האור הטבעי.

התוצאה

בית בסגנון אקלקטי עם המטבח חדש בצבעים בהירים. הותקנו רצפת פרקט וקמין. כמו כן, הוחלפו המדרגות והמעקה, ומתחתם תוכנן ארון עבור מעילים ותיקים.

התהליך

היה אמור לכלול את החלפת המטבח בלבד, השתנה לפרויקט שיפוץ מקיף שארך כשלושה חודשים וכלל תכנון, בחירת חומרים ורהיטים כימי קניות מרוכזים ושיפוץ.

השראה

לבעלת הבית ישנו פסל של ציפור שאף אחד פרט אליה לא ייחס לו חשיבות. במקום לזרוק את הפסל, הנחתי אותו במקום בולט יותר – ליד דלת הכניסה שבהשראתו גם עיצבתי את הדלת. ויצרתי כניסה מרשימה שמעניקה לפסל מקום ראוי ומוערך.

המחקר

חיפשתי את הדרך היעילה ביותר לעצב בית שיהיה פרקטי ונעים, ושיכנס אליו אור טבעי מכל מקום.

מה מסתתר מאחורי הדלת

את דלת הכניסה לבית אני עיצבתי בהשראת הפסל החלוד של הציפור. הצבע של הדלת מתכתב עם הצבע החלוד של הפסל. חיפשתי לעצב דלת מיוחדת שלא רואים בכל מקום, ושעדיין תכניס אור הביתה.

מ"ר

חדרים

נגישות